Groeiambitie: je advertentiebudget optimaal inzetten

Ga voor Pro

Terug naar Groeiambities

De outletwinkel van Nino Ubilauwa had ruimte genoeg, maar verkocht van alles door elkaar. ‘Je kunt het zo gek niet bedenken of het stond er, en de meeste spullen kostten nog geen vijf euro.’ Geen houdbare situatie. Dus gooide ze het roer om: volledig focussen op refurbished bureaustoelen. ‘In een klein hoekje van onze outlet verkochten we ook kantoormeubelen. Die liepen eigenlijk het beste van de hele winkel.’ Het bleek de juiste beslissing. ‘Met refurbished producten zijn we bovendien perfect voor Marktplaats.’

Voor Nino is Marktplaats de perfecte plek om veel bereik te halen uit een beperkt budget. ‘Het is fijn dat het zo laagdrempelig is, terwijl je wel snel resultaat ziet. Er is geen hogere wiskunde voor nodig om het te begrijpen.’ Inmiddels komt 75% van haar klanten niet meer uit de regio, maar uit heel Nederland. Het mkb is haar grootste doelgroep. ‘Ik kan elke ondernemer aanraden om zakelijk te adverteren op Marktplaats. Zeker als je je bedrijf nog aan het opstarten bent, want zo ontdek je of er interesse is voor je product.’

Ook adverteren met Pro?

Lees meer over Pro