De Amazonification van je advertenties

Paul de Vries
#DCDW Digital Car Dealer Workshop

Paul de Vries is oprichter van onder andere Nieuweautokopen.nl en #DCDW, het bedrijf waarmee hij dealers en autobedrijven traint in effectieve leadopvolging. Tevens is hij key-automotive spokesperson en trotse ambassadeur van Marktplaats.nl en 2dehands.be.

Amazon, Bol.com en Coolblue; ze zijn niet meer weg te denken uit het Nederlandse online winkellandschap. Coolblue en Bol.com gelden als voorbeeld, ook in het buitenland, hoe je een online webshop exploiteert en Amazon behoeft geen introductie. Alle drie zijn het succesnummers voor de consument als het gaat om gemak, prijs en aanbod. Waar men ‘vroeger’ als webwinkel vaak goedkoper diende te zijn, zijn deze drie vaak duurder dan de winkel in de buurt. De gebruikerservaring en het gemak..

[/vc_column_text][button el_target=”_blank” href=”https://www.marktplaatszakelijk.nl/wp-content/uploads/2021/11/Paul_de_Vries_Marktplaats_11-2021.pdf”]Lees verder[/button][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

November 2021