Updates

NADA 202: heldere lessen over groei ‘online’ in automotive marketing
Het online aandeel in marketingbestedingen van autobedrijven groeit nog altijd fors. In de VS was ...

Een onvergetelijke avond op SAIL
Wat een geslaagd uitje! Tijdens SAIL Amsterdam, dit jaar extra bijzonder door het 750-jarig jubileum ...

Zo verandert wantrouwen in vertrouwen bij online kopers
Vertrouwen is de X-factor bij online autoverkoop. Consumenten willen vooral twee dingen weten: is de ...

“We hoeven niet méér leads, wij willen bétere”
Online leads zijn onmisbaar voor autobedrijven, maar niet elke lead is goud waard. Wensink Automotive ...

Van klikken naar kopen: zó wint de snelste verkoper het online spel
In een markt waarin de concurrentie scherper is dan ooit en elke seconde telt, draait ...

Van kans naar deal: leadgeneratie naar een hoger niveau
Ruim 21 miljoen leads leverde Marktplaats in 2024 in de categorie Automotive. Indrukwekkende aantallen. In ...